تازه های اخبار تازه های اخبار

برگزاری جلسات بازاریابی - مدیریت شعب استان فارس

دور دوم جلسات بازاریابی مدیریت فارس با موضوع باشگاه مخاطبین مسکن و ساختمان برگزار شد .

جلسات بازاریابی مدیریت فارس به ریاست مدیر شعب ، معاونین و روسای حوزه ها در 21 گروه مجزا در سطح شهر شیراز و استان فارس با موضوع باشگاه مخاطبین مسکن و ساختمان استان فارس برگزار شد.
علمداری مدیر شعب استان انگیزه مدیریت از تشکیل جلسات بازاریابی را این گونه بیان کرد و گفت وقتی همکاران اطلاعات کافی از کم و کیف بخشنامه ها و فعالیت های انجام شده در سطح کلان داشته باشند منجر به خودباوری درآنها می شود و میتوانند محصولات و خدمات خود را به نحو شایسته ارایه نمایند با توجه به این موضوع بر آن شدیم که مطالب را به صورت شفاف و مستقیم به سمع و نظر همکاران برسانیم در این جلسات رودرو اگر پیشنهاد یا راهکاری به نظر همکاران رسیده باشد می توانند بدون واسطه ارایه کنند و بتوانیم در جهت رسیدن به هدف با سرعت بیشتری حرکت کنیم
علمداری فعالیت های مدیریت را در سه بخش توضیح داد که همگی را مرهون خدمات شایسته پرسنل خدوم مدیریت فارس می دانست :
1-در سطح کشور: مدیریت فارس توانسته است جایگاه خود را بالا برده و در نهایت آن را تثبیت کند و طبق ارزشیابی عملکرد انجام شده هیات مدیره طی 2.5 سال گذشته بیش از 110 درصد جذب منابع اتفاق افتاده است و منابع استان از مرز 28000 میلیارد ریال عبور کرده، با توجه به پتانسیل فارس و همکاران گرانقدر می توانیم جایگاه خود را روز به روز بهتر و بهتر نماییم.
2-در سطح استان : امروز بانک مسکن در سطح استان و نزد سایر بانکها الگو می باشد و قریب به اتفاق بانکها این موضوع را تایید می کنند زیرا بانک چهره خود را در سطح استان عوض نموده است و توانسته است با تبلیغات انجام شده رایزنی های خوب بعمل آمده صدای بانک را در سراسر استان به عموم مردم برساند
ما توانستیم اکثره تابلوهای بانک که نماد شناسایی بانک در سطح استان می باشندرا نوسازی و بروز نماییم علاوه بر آن با بازسازی اغلب شعب که هنوز هم ادامه دارد از لحاظ فیزیک ظاهری شعب را در سطح مطلوب و شایسته شآن مشتریان بانک مسکن درآوریم
همچنین با رایزنی های انجام شده با اداره راه و شهرسازی استان و تعامل مناسب با این مجموعه توانستیم 8 عدد بیلبود را به صورت رایگان در جهت تبلیغات بانک مسکن در اختیار بگیریم
با حضور در جشنواره اوقات فراغت واقع در باغ جنت شیراز با همکاری شهرداری و اداره ورزش و جوانان استان توانستیم در 10 شب متوالی خدمات بانک مسکن را توسط روسای شعب و حضور سایر همکاران درغرفه بانک مسکن که با استقبالی نظیر 2500 نفره مردم روبرو بود به سمع نظرشان برسانیم
همزمان تا پایان شهریور ماه در پارک خلدبرین شیراز نمایشگاه هوشمان 2 (رباتیک) و همچنین نمایشگاه عفاف و حجاب برقرار می باشد که حامی نمایشگاه بانک مسکن بوده و درآنجا هم بروشورهای بانک دربین مردم توزیع می گردد
علمداری اذعان نمود با تعامل انجام شده با اتاق اصناف استان در طرح پایش کلیه صنوف تحت نظارت اصناف فارس قرار بر این شد که بر روی برچسب های شناسایی واحدهای مجاز از لوگوی بانک مسکن استفاده شود و کارشناسان این امر خدمات بانک مسکن را به همراه بروشورهای مربوطه ارایه و تحویل تمامی کسبه های فارس دهند و در آینده ای نه چندان دور بانک مسکن بعنوان بانک اصلی صنوف استان فارس باشد.
وی خاطر نشان کرد با تفاهم نامه منعقده با هییـآت مذهبی استان فارس قرار بر این شده است که 7000 هیات مذهبی فعال در سراسر استان در بانک مسکن افتتاح حساب نموده و در 14 الی 16 مهر ماه کسال جاری استان فارس میزبان اجلاسه پیر غلامان حسینی می باشد، بانک مسکن هم یکی از حامیان این برنامه باشد و از لگوی بانک مسکن در این اجلاسیه و تبلیغات شهری استفاده گردد
مجموع اقدامات فوق سبب گردیده است که بانک مسکن در استان مطرح و بعنوان یک بانک بیدار و زنده ارایه خدمت کند
3-در سطح پرسنل و همکاران تحت پوشش مدیریت فارس :
علمداری مدیر شعب استان فارس همچنین گفت : با توجه به وسعت فعالیت ها ی مربوط به راه اندازی باشگاه مخاطبان و مسکن و ساختمان 45 تفاهم نامه با اصناف و تولید کنندگان مصا لح و و لوازم ساختمانی منعقد گردیده و امروز شاهد تقاضاهایی از خارج از استان و حتی سرمایه گذاران خارجی جهت عضویت در این باشگاه هستیم صدای بانک به استان های دیگر وحتی خارج از کشور نیز رسیده است و به ما پیشنهاد شده است که در صورت عضویت در باشگاه در استان سرمایه گذاری می شود و کالاهای مورد نیاز صنعت ساختمان در استان تولید شود همین کافی است که این باشگاه مخاطبین مسکن و ساختمان مورد تایید صاحبان فکر و صنعت می باشد. بنابراین از تمامی همکاران در کلیه رده های خدمتی می خواهیم به صورت کامل بخشنامه های صادره در این بخش را مورد مطالعه قرار دهند و اطلاعات کافی کسب نمایند تا بتوانند مجتمع سازان ،فروشندگان مصالح و لوازم ساختمانی و مشتریان خود را ترغیب نمایند واز محصولات باشگاه استفاده نمایند و در شرایط کنونی کشور که منابع صفر درصدی برای بانک مورد توجه می باشد از گردش پول بین اعضای باشگاه که منابع صفر درصدی می باشد بانک منتفع شود این امر تحقق نمی یابد مگر اینکه دست یاری به هم دهیم و به خودباوری برسیم و شناخت کافی از خودمان داشته باشیم و در نهایت می توانیم اثر گذار و موثر واقع شویم و بانک را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
آخرین بروزرسانی 1394/11/26