مرکز بانکداری شرکتی در مدیریت فارس افتتاح گردید

مرکز بانکداری شرکتی در مدیریت فارس افتتاح گردید

مدیریت استان فارس در راستای حفظ مشتریان کلان بانک و با هدف افزایش سهم از جذب مشتریان جدید اقدام به افتتاح مرکز بانکداری شرکتی نمود .

مجید امیری مدیر شعب استان فارس در آیین افتتاح مرکز بانکداری شرکتی که با حضور رئیس انجمن انبوه سازان استان فارس و فعالین مطرح بخش مسکن و ساختمان برگزار گردید با بیان این مطلب که دست های پر مهر فعالین بخش مسکن و ساختمان با افتتاح حساب ویا افزایش موجودی  علاوه بر برخورداری از خدمات ویژه بانک ، باعث افزایش میزان توانایی بانک در ارائه تسهیلات به بخش وسیعی از آحاد جامعه خصوصا خانه اولیها خواهد شد.

وی دو هدف اصلی بانکداری شرکتی را ارائه خدمات ویژه به مشتریان خاص و ایجاد بسته تسهیلاتی برای ایشان و همچنین متمرکزکردن چرخه مالی حاصل از زنجیره ارزش تولید مسکن در بانک مسکن عنوان نمود.

امیری جذب و گردش منابع مالی حاصل از تولید مسکن را با اهمیت دانست و با بیان اینکه مدیریت شعب استان فارس بیش از یک و نیم برابر منابع ، تسهیلات پرداخت نموده است ، گفت : 12 در صد تولید ناخالص داخلی استان مربوط به بخش مسکن است ولی 24 درصد سهم تسهیلات استان فارس را بخش مسکن به خود اختصاص داده است که این به معنای وجود ظرفیت بسیار عالی و بستر مناسب برای سرمایه گذاری در بخش ساختمان است.

مدیرشعب استان فارس افزایش منابع مالی فعالین بخش مسکن در بانک مسکن را عاملی مهم برای افزایش توان و ایفای نقش تسهیل گری در خانه دار شدن مردم قلم داد نمود.

مجید امیری ضمن تشریح سطوح مختلف تامین مالی در بانک مسکن برای فعالین این بخش ، سه روش تامین مالی از طریق تسهیلات ویژه بانکی ، صندوق های سرمایه گذاری و مشارکت شرکت سرمایه گذاری مسکن را برای تسریع و تسهیل در انجام ابر پروژه های ساختمانی خاطر نشان کرد.

وی ، ایجاد جایگاهی برای مذاکرات اقتصادی و تصمیم گیری های کم  ریسک و مکانی برای انعقاد تفاهم نامه های دو  و چند  جانبه و تجارت اشتراکی را از خصوصیات بارز مرکز بانکداری شرکتی مدیریت فارس دانست.

مدیرشعب استان فارس عنوان نمود بسیاری از نارضایتی ها به نحوه ارائه خدمات  ومحصولات بستگی دارد نه نوع خدمت یا محصول که این مهم را در بانکداری شرکتی می توان هدفمند وبهینه نمود..

امیری از صدور کارتهایی ویژه برای مشتریان خاص و ایجاد سامانه شناسایی مشتریان شرکتی برای انجام امورات بانکی آنها در کوتاهترین زمان توسط تمامی کارکنان خبر داد.

وی ایجاد دبیر خانه بانکداری شرکتی در مدیریت فارس ، راه اندازی  باجه مشتریان بانکداری شرکتی در شعبه مرکزی شیراز و معرفی مدیر حساب برای هرمشتری بانکداری شرکتی و آموزش های لازم در این زمینه را از اقدامات انجام شده در راستای رضایتمندی مشتریان خاص بانک عنوان کرد.

محمد رضی پیرو رئیس انجمن انبوه سازان استان فارس بانکداری شرکتی را مزیت رقابتی در بانک ها عنوان کرد و دراین خصوص گفت : مشتریان و شرکت ها این روز ها گرفتار کمبود وقت و مشکلات فراوان در مدیریت مالی خود هستند  و بانک می تواند با ایفای نقش متولی ضمن جلوگیری از اتلاف وقت و سرمایه به ارتقا و پیشرفت آنها کمک بسزایی نماید.

 مدعوین حاضر در جلسه ضمن ابراز خوشنودی و تبریک بابت افتتاح مرکز بانکداری شرکتی در مدیریت شعب استان فارس به بیان پیشنهادها و انتقادات پرداختند . ایشان همچنین خواستار حمایت ، پشتیبانی و ارائه خدمات مشاوره ای از طرف بانک مسکن شدند.ایشان وفادار سازی مشتریان کلان را از مهمترین رسالت بانکداری شرکتی عنوان نمودند که با پی گیری رفتار مالی مشتریان ،ایجاد خدمات مشاوره ای ،تسریع در ارائه خدمات مالی و تسهیلاتی ،برگزاری جلسات مشترک حاصل می گردد .

 

آخرین بروزرسانی 1399/6/6