فهرست اخبار فهرست اخبار

مدیر شعب استان فارس :

سهم ما از بازار، قلبها و افکاری هست که جمع می کنیم

مدیریت شعب استان فارس توانست با برنامه ریزی و ایجاد 9 گروه بازاریابی با استفاده از بستر و فضای سامانه وبینار مشارکت تمامی همکاران را در حوزه بازاریابی در بر بگیرد.

مجید امیری مدیری شعب استان فارس استفاده از ابزارهای مجازی را عاملی مهم در سرعت بخشیدن به رسیدن به اهداف عنوان کرد و توضیح داد :شیوع بیماری کرونا علاوه بر به وجود آوردن ضررها و اتفاقات ناگوار فراوان باعث شد که به سمتی حرکت کنیم که از امکانات الکترونیکی عصر جدید بیشتر و بهینه تر استفاده نماییم . به طور مثال استفاده از سامانه وبینار علاوه بر کاهش چشم گیر هزینه ها و اتلاف وقت به افزایش مشارکت همکاران منجر شده است.

وی پیگیری را از عوامل دیگر دستیابی به موفقیت ها در زمینه بازاریابی دانست و افزود: اتفاقات خجسته در کنار پیگیری های مستمر ، امیدواری و اعتماد به نفس به وجود می آیند.

امیری عنوان کرد : پیگیری همانند آخرین ضربه سنگ تراشی است که پس از وارد کرد صدها ضربه کار  خود را به اتمام می رساند.

مدیر شعب استان فارس راه های مهم برای رسیدن به دستاورد مطلوب را شناسایی موقعیت و امکانات بانک و همچنین مقایسه با عملکرد سایر رقبا بر شمرد.

وی گفت : سهم ما از بازار ، قلبها و افکاری هست که جمع می کنیم و لذتی است که هنگام اهدا لبخند خود به مشتریان برای تغییر احوال ایشان ایجاد می نماییم.

مجید امیری بابیان این مطلب که "عالی بودن از همکار شروع و به همکار ختم می شود". این چرخه را در گرو انتقال تجربیات به طور مستقیم در بین کارکنان خاطر نشان کرد.

مدیر شعب استان فارس در پایان گفت : دغدغه ما این است که برای پیشرفت طرح ها به سویی پیش رویم که مشتریان خرد در جایگاه بالاتری در اذهان تمامی همکاران قرار گیرد تا این امر از خروج منابع کلان از بانک جلوگیری نماید.

 

آخرین بروزرسانی 1400/1/19