فهرست اخبار فهرست اخبار

مشتری مداری بزرگترین گنجینه تبلیغات است.

طی برگزاری جلسه ای شروع همکاری های دو جانبه مدیریت فارس و شرکت پخش فراورده های نفتی استان فارس رقم خورد.

در این نشست علاوه بر ارائه اطلاعات در خصوص محصولات و خدمات متمایز بانک مسکن ، راهکارها برای ارتباط دو سویه مورد بررسی قرار گرفت .

مهندس ذاکری مهر رئیس اداری و مالی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان فارس ، بانک مسکن را بانکی خوشنام عنوان کرد که از دیر باز مورد اعتماد مردم ایران است.

وی با بیا ن اینکه بیش از 700 نفر نیروی شرکتی ، قراردادی و پیمانکار در مجموعه پخش فراورده های نفتی استان فارس مشغول به کار می باشند ، افزود : می توان با اطلاع رسانی تعداد زیادی از همکاران را با خدمات بانک مسکن آشنا نمود.

ذاکری مهر همچنین بهترین راه تبلیغ را برخورد مناسب کار مندان شعب  به عنوان سرخط ارتباط با مشتریان دانست و مشتری مداری را بزرگترین گنجینه تبلیغات خاطر نشان کرد.

رئیس اداری و مالی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان فارس گفت : با توجه به کمبود وقت ، سرعت بخشیدن در ارائه خدمات می تواند به عنوان یک برتری در بازار رقابت محسوب گردد.

وی با تاکید بر اینکه سیاست های تشویقی بانک ها باید جایگزین سیاست های دستوری قرار گیرد ، مزیت آن را انعطاف پذیری و ایجاد تمایل در مشتریان برای استفاده از خدمات گوناگون عنوان کرد.

ضیا الدین شاکر معاون اداری و پشتیبانی مدیریت شعب استان فارس از کارنامه درخشان این مدیریت در حوزه پرداخت تسهیلات و انعقاد تفاهم نامه با ارگان ها و موسسات مختلف  سخن گفت و افزود : رسالت ما این است که بهترین خدمات را برای خانه دار کردن هم وطنانمان ارائه دهیم.

وی همچنیین محصولات بانک مسکن را برای استفاده کارکنان شرکت پخش فرآورده های نفتی استان فارس بسیار متنوع قلم داد نمود و سرمایه گذاری و اخذ تسهیلات مسکن را از مزایای همزمان این محصولات بر شمرد.

آخرین بروزرسانی 1400/1/19